פרסום מודעות אבל בידיעות פתח תקווה


פרסום מודעות אבל הוא מנהג מוכר בישראל, שנועד ליידע את הציבור במותו של מנוח. מהי תכלית היידוע של הציבור במוות של אדם, ומה הקשר של כל זה לידיעות פתח תקווה? על כל אלה ועוד במאמר שלפניכם.

מטרת פרסומן של מודעות אבל

יידוע הציבור במותו של אדם נועד לאפשר לחבריו, מכריו ובני משפחתו של הנפטר להשתתף בטקס ליווי המנוח לקבורתו, ולהגיע לבית האבלים כדי לנחמם. על כן, מודעות אבל כוללות פרטים מדוייקים על אודות מועד ההלוויה ומיקום השבעה. כדי שהפרסום יהיה כמה שיותר ממוקד, ועל מנת להגיע בעיקר אל מכריו וקרוביו של המנוח, ולא אל ציבור שלא הכיר אותו מעולם, נהוג לפרסם מודעות אבל במוקמונים.

פרסום במקומונים מאפשר להגיע אל האנשים הרלוונטיים ביותר. פרסום מודעות אבל בידיעות פתח תקווה מתאים בייחוד במקרים בהם הנפטר חי מרבית שנות חייו בעיר, ולכן על מעגל הקרובים אליו נמנים בעיקר פתח תקוואים. מאחר שמדובר בעיתון מקומי המופץ בקרב תושבי העיר והסביבה, הרי שפרסום מודעות אבל במקומון זה מאפשר להגיע באופן נקודתי אל קהל היעד במינימום מאמצי פרסום ומשאבים.

 

למה פרסום דרך חברת מודעות הוא משתלם?

פרסום מודעות אבל יכול להיעשות במספר דרכים, המרכזית שבהן היא פנייה אל חברת פרסום מודעות, שתטפל בכל העניינים הקשורים לפרסום המודעה, עד להדפסתה על דף המקומון הרצוי. על מנת שבני המשפחה, שטרודים באבלם ובכאבם האישי, לא יצטרכו להתעסק עם משימות טכניות שוליות, מומלץ  לפנות אל חברת פרסום מודעות, שיש לה ניסיון רב בתחום, שתדע כיצד לעצב את המודעה, איך לנסח אותה וכיצד ליצור קשר עם מערכת המקומון הרצוי.