פרסום מודעות אבל בעיתון זמן חיפה


פרסום מודעות אבל בזמן חיפה במקרים בהם הנפטרים היו תושבי חיפה בחייהם

באילו מקרים רצוי לפרסם מודעת אבל בזמן חיפה, מקומון הנמנה על רשת המקומונים של העיתון היומי הפופולארי "מעריב"? מהו התהליך שיש לבצע כתנאי לקבלת הפרסום הרצוי? תשובות לכל השאלות במאמר שלהלן.

 

על המנהג של פרסום מודעות אבל לאחר פטירתו של אדם

מודעת אבל היא מודעה המיועדת לציבור מסויים המודיעה על פטירתו של אדם, על מנת שכל המעוניינים יוכלו לפקוד את טקס ההלוויה או להשתתף בצער האבלים במקום בו מתקיימת השבעה. מודעות אבל נתלות, בין היתר, באזורים בהם פעל המנוח בעודו בחיים. במקרה שבו התגורר המנוח מרבית חייו בעיר חיפה, חי בה, עבד בה ובילה בה את זמנו הפנוי, מן הראוי לפרסם מודעות אבל באזור גיאוגרפי זה, כדי ליידע את חבריו וקרוביו של המנוח, שהם רובם ככולם, סביר להניח, תושבי חיפה והאזור. זמן חיפה הוא מקומון המופץ בעיר, ולכן באמצעות פרסום מודעות אבל על גבי מקומון זה, ניתן יהיה להפיץ באופן יעיל את הבשורה הקשה בדבר מותו של בן המשפחה.

 

פרסום מודעות אבל דרך חברה המתמחה בפרסום מודעות

שכירת שירותיה של חברת פרסום היא אמצעי יעיל לפרסם את המודעה הנידונה במינימום כאב ראש ותוך חיסכון בזמן. בני משפחתו של הנפטר וודאי מעדיפים להתרכז בכאב ובאבל האישי שלהם, במקום להתעסק בעניינים גשמיים ושוליים, ופנייה אל חברת פרסום מודעות, שתיקח על עצמה לבצע את כל אחד מהשלבים הדרושים בדרך אל פרסום המודעה בזמן מעריב תקל במידה רבה על המשפחה האבלה. חברת פרסום לא רק תנסח מודעה ראויה ותעצב אותה באופן הולם, אלא היא גם תיצור קשר עם מערכת המקומון, תסדיר מולה את התשלום עבור הפרסום, ותדאג, כי המודעה תתפרסם באזור הרצוי, כך שהיא תבלוט ותקבל נוכחות.