פרסום מודעות דרושים בקול העיר והגולן


גיוס עובדים הוא חלק בלתי נפרד מהתנהלותם של כל עסק, ארגון או חברה. עובדים הם המשאב היקר ביותר בכל ארגון, ולכן גיוסו של כוח אדם מקצועי, איכותי ורציני הוא בעל תרומה מכרעת להתנהלות התקינה של הארגון. מאמר זה יתאר את החשיבות של פרסום מודעות דרושים ככלי לגיוס עובדים תוך התייחסות למקומון קול העיר והגולן.

 

על פרסום מודעות דרושים ככלי לגיוס עובדים

פרסום מודעות דרושים מאפשר למעסיק עצמו לתאר ולהציג כהלכה את התפקיד המוצע תוך הדגשת דרישות הסף לקבלה למשרה, באופן שהמועמדים המתאימים ביותר יישלחו את קורות חייהם.
בהקשר זה נשאלת השאלה, היכן ראוי שיפרסם המעסיק את מודעת הדרושים, כך שהיא תגיע לקהל היעד הרלוונטי ביותר, באופן ממוקד ובמינימום עלויות. דרך מצויינת לחסוך במשאבים פרסומיים היא לפלח את קהל היעד מבחינה גיאוגרפית, ולפרסם את מודעות הדרושים במקומונים הפונים אל תושבי האזור בו ממוקמים בית העסק או החברה המגייסים עובדים חדשים. כך למשל, בעל עסק הפועל באזור ראש פינה, והמציע שירות לתושבי אזור הגולן בכלל, ייטיב לעשות, אם יפרסם מודעת דרושים במקומון קול העיר והגולן, המופץ באזור צפת, מרום הגליל, חצור, קצרין וראש פינה, כך שמגישי המועמדות יהיו רובם ככולם תושבי האזור, ולא מחפשי עבודה שחיים בקצה השני של הארץ.

 

על הכדאיות שבפנייה לחברת פרסום

על מנת לא לשקוע באינסוף משימות הקשורות לפרסום המודעה, כמו ניסוחה, עיצובה, התקשרות עם מערכת המקומון הרלוונטי ועוד, רצוי לפנות לחברת פרסום המתמחה בפרסום מודעות בכלל ומודעות דרושים בפרט. במקום שבעל העסק, שהוא בלאו הכי טרוד ועסוק בעניינים רבים הנוגעים לשגרת היום יום העסקית, יצטרך לטפל בכל המשימות הללו, הוא מעביר את האחריות לגוף מקצועי שיודע היטב את המלאכה. כך יכול בעל העסק לדעת, כי המודעה לא רק תיראה מרשימה, אלא גם תשיג את המטרה לשמה היא מלכתחילה פורסמה.