פרסום מודעות מכרז בידיעות השרון


לעדכן את הציבור בפתיחת מכרז להצעות באמצעות פרסום מודעות מכרז

מתכוננים לפתיחתו של מכרז לביצוע מיזם או שכירת שירות כלשהוא? האם פרסמתם כבר מודעות מכרז כדי לעדכן את מגישי ההצעות הפוטנציאליים בפתיחתו של ההליך? מתלבטים עדיין היכן לפרסם? מאמר זה ייתן לכם השראה, ויתייחס לחשיבות של פרסום בפרט במקומון ידיעות השרון. 

 

במות פרסומיות מתאימות למודעות מכרז

כל יוזם מכרז רוצה שציבור כמה שיותר רחב יהיה מעודכן בפתיחתו של המכרז, על מנת שכמה שיותר הצעות יגיעו אליו, וכדי שהוא יוכל לסנן אותן ולבחור את המשתלמת ביותר עבורו. כדי שדבר פתיחת המכרז יקבל כמה שיותר חשיפה, יש לפרסם מודעות מכרז בכמה שיותר במות: בעיתונים יומיומיים, במקומונים ובאינטרנט. פרסום במקומונים ייגבה את הפרסום בעיתונים היומיומיים, שעל אף הפופולאריות שלהם, לא כולם מצליחים להתפנות באופן יומיומי לקוראם. בנוסף, הפרסום במקומונים, שהוא פרסום נקודתי הפונה אל קהל יעד מפולח מבחינה גיאוגרפית, ישלים את הפרסום בעיתונות הגדולה וייתן לו תנופה נוספת. אל הקונטקסט הזה נכנס המקומון ידיעות השרון, שהוא מקומון בולט ומוביל באזור השרון, וששייך לקבוצת "ידיעות אחרונות". במסגרת הפרסום במקומונים ראוי, כי יוזם המכרז יפרסם את המודעה גם במקומון זה, שהתפוצה שלו רחבה ושהוא מגיע ללא מעט ידיים באזור השרון.

 

כיצד מפרסמים מודעות מכרז בעיתונות ובמקומונים?

על אף שפרסום מודעות מכרז באופן עצמאי הוא אופציה ממשית, רצוי להעביר את המלאכה לידיים מקצועיות בעלות ניסיון בפרסום מודעות בכלל ומודעות מכרז בפרט, ושיודעות את העבודה. פנייה לחברת פרסום תבטיח שכל הצעדים בדרך אל הפרסום המיוחל יושלמו בקפידה, וכי המודעה תזכה למקסימום תשומת לב, באמצעות בחירת המיקום האידיאלי עבורה על גבי העיתונים והמקומונים הרצויים. פנייה אל חברת פרסום כמובן כרוכה בתשלום, אך מדובר בעלויות שנחשבות בהחלט שפויות לכל הדעות.