פרסום מודעת אבל בקול העיר והגולן


על החשיבות שבפרסום מודעות אבל לאחר מותו של נפטר

פרסום מודעות אבל במקומון כדי ליידע את הציבור בפטירתו של אדם הוא מנהג מוכר בישראל. מאמר זה יתייחס לסיבה המרכזית העומדת מאחורי פרסום מודעות אבל, ויסביר מדוע כדאי לפנות לחברת פרסום על מנת שהמודעה תקבל כמה שיותר נוכחות ונראות.

 

לעדכן חברים וקרובים במותו של בן משפחה אהוב באמצעות פרסום בקול העיר והגולן

פרסום מודעות אבל נועד ליידע את הציבור במותו של אדם, על מנת שכמה שיותר ממכריו וחבריו יוכלו ללוותו בדרכו האחרונה במסגרת טקס ההלוויה. פרסום כזה חוסך לבני המשפחה את הצורך להרים טלפונים אל מעגל החברים והקרובים שהקיף את הנפטר כאשר היה בחיים, וליידע אותם במותו, עניין שיכול להיות מעיק מאוד ומתיש עבור בני המשפחה, שעדיין לא ממש עיכלו את דבר מותו של יקירם. פרסום מודעות אבל בדרך כלל נעשה בעיתונים ובמקומונים, כאשר הבמה המתאימה ביותר לפרסום צריכה להיבחר בהתאם לאזור מגוריו המרכזי של הנפטר במהלך חייו. כך למשל, בני משפחתו של נפטר שחי משך רוב חייו בצפת, יעדיפו לפרסם מודעות אבל במקומון קול העיר והגולן. מקומון זה מופץ באזור הצפון בצפת, ראש פינה, מרום הגליל, קצרין, חצור ועוד. הוא מגיע לידיהם של למעלה מ-10,000 קוראים באזור, שרבים מהם וודאי הכירו את הנפטר בעודו בחיים. באמצעות פרסום בקול העיר והגולן יכולים למעשה בני המשפחה להגיע אל קהל היעד הרלוונטי ביותר של המודעה במינימום משאבים.

 

לדאוג לפרסום בעצמי או לפנות לחברת פרסום?

פרסום מודעות אבל באמצעות חברת פרסום מודעות יכול להקל במידה רבה על בני המשפחה האבלים, שצריכים פחות להתעסק עם עניינים טכניים, ויכולים יותר להתמקד בכאבם האישי. חברת פרסום מטפלת בניסוח המודעה ובעיצובה, היא יוצרת את הקשר הדרוש עם מערכת המקומון והיא מקפידה למצוא מקום אידיאלי לפרסום המודעה על גבי דפיו של מקומון זה.