pirsumot logo

מודעות אבל בעידן הדיגיטלי

בעבר פרסום מודעת אבל היה תהליך לא קל עבור בני המשפחה שהיו צריכים להתארגן להלוויה תוך כדי הבנה של המצב החדש ופרידה מאהוביהם. פנייה למדור למודעות אבל היה תמיד דרך הטלפון, ואם היינו רוצים לפנות לכמה עיתונים במקביל היינו צריכים לשבת מול הטלפון ולבזבז את יומנו על העיסוק הלא נעים הזה. היום פרסום מודעות אבל הוא שונה וקל הרבה יותר בעיקר בזכות כניסתנו לעידן הדיגיטלי.

האינטרנט מציע פתרונות יעילים מאד למשפחות שרוצות לפרסם מודעות אבל בכמה מקומות במקביל ומעוניינות לחסוך את ההתעסקות בנושא. יותר ויותר אתרים שמציעים תיווך בין המשפחות ובין מערכות העיתונים צצים ברשת ועבור בני המשפחה מדובר בשירות כדאי מאד.

יתרון פרסום מודעות אבל בעידן הדיגיטלי

פרסום מודעות אבל דרך אתרי התיווך הוא בעל יתרונות רבים. רוב האתרים מבינים את המצב הרגיש של בני המשפחה ואינם גובים כסף מהאבלים עצמם, אלא ממערכות העיתונים שמשלמות להם על התיווך וכך אינן צריכות להעסיק כמות גדולה של נותני שירות במערכת שמתעסקים בתחום מודעות האבל.

המשפחה משלמת אך ורק את מחיר המודעה כפי שנקבע על ידי מערכות העיתונים ולא צריכה להוציא יותר כסף בגלל השימוש באתרי האינטרנט. בנוסף, אתר התיווך יוכל לפרסם עבור המשפחה במספר עיתונים לפי בחירה, כך שהמשפחה חוסכת את העיסוק בנושא פרסום מודעות האבל ויכולה להתרכז בתכנון הלוויה, השבעה וכמובן התמודדות עם האובדן.

יתרון משמעותי נוסף הוא החסכון הגדול בזמן בכל הקשור לבחירת סוג ההודעה. באמצעות אתרי התיווך ההחלטה על סוג המודעה, הגודל והניסוח קלה יותר, כיוון שברוב האתרים ניתן לראות את סוגי המודעות השונות ולבחור בזו שהכי מתאימה לתקציב שלנו. היום ניתן למצוא מספר רב של אתרים כאלו המציעים את השירות הזה ולבחור ביניהם את זה שמעניק את השירות המקיף ביותר ועובד מול מספר עיתונים רב יותר.

יצירת קשר ישיר דרך האינטרנט

פרסום מודעות אבל בעידן הדיגיטלי קל לא רק בזכות אותם אתרים מתמחים – אלא גם בזכות השדרוג הדיגיטלי של מערכות העיתונים השונות. משפחות שזקוקות לפרסום מודעות אבל, כמו גם חברים ומכרים שרוצים לפרסם מודעות ניחומים או משפחות שמבקשות לאזכר לגבי מועד אזכרה של יקיריהם על ידי פרסום מודעה, יכולים היום לפנות באופן ישיר למערכות העיתונים דרך המייל או אתר האינטרנט של העיתון ולבחור את המודעה הרצויה.

הפנייה הישירה באמצעות האינטרנט חוסכת זמן, שכן אנחנו יכולים להעביר דרך המייל או דרך האתר את כל הפרטים, לחייב את כרטיס האשראי ולשכוח שנאלצנו לבצע פרסום של מודעת אבל בעיתונות. העידן הדיגיטלי מביא איתו יתרונות רבים לצרכן גם בתחומים שאינם נעימים כל כך. פרסום מודעות אבל בעיתונים בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות, קל באופן משמעותי מפרסום בתקופה בה העיתונות הייתה כאן לבדה והדרך היחידה ליצור קשר הייתה דרך הטלפון.

לקבלת הצעת מחיר!
crossmenu