רכש ופרסום במדיה



פרסום אמיתי עושים בגדול. פרסום צריך חשיפה. פרסום צריך מדיה חזקה ועוצמתית. 

איך מבצעים רכש מדיה גדול במחירים סבירים והוגנים?

פונים אלינו בכוכבית המודעות. 

רכש מדיה - החלק החשוב במהלך פרסומי קריאייטיב, עיצוב, קופירייטינג, פלנינג, קונפסט, הבטחה פרסומית. 

יש המון מושגים ומילים חשובות שמסבירות כל אחד מהחלקים הקטנים שמרכיבים את הפאזל הזה שנקרא פרסום. בפרסום חשוב להעביר את המסר הנכון בדרך הנכונהאבל חשוב מזה – להיראות בגדול. שום שלט חוצות המפרסם תכנית חסכון לחיילים לא יעבוד אם לא ימוקם ליד בסיסי צה"ל,
שום מודעת מבצע לחיתולים לא תמכור אם לא תפורסם בעיתון הנקרא על ידי הורים,
שום ספוט רדיו לייעוץ עסקי לא יהיה אפקטיבי אם יעלה ברשת הפונה לצעירים...
רכש מדיה הוא הגורם המכריע את עלות המהלך הפרסומי וזה שיקבע הם הוא מוצלח או לא.
רכש מדיה חייב להתבצע על ידי מקצוענים.

פרסום נכון חייב רכש מדיה נכון.
אז בחרתם לעצמכם סלוגן חזק וקולע? מצויין. עכשיו, יחד איתנו אתם מגיעים לשלב החשוב והמכריע: רכש מדיה. מי קהל היעד שלכם? מה אתם בעצם מפרסמים? מהי הסיטואציה הרלוונטית לצריכת המוצר שלכם? (לדוגמה: אם אתם מפרסמים מוצרים הנוגעים לעולם הרכב, עדיף לפרסם ברדיו ולפגוש את קהל היעד בזמן הנהיגה)  ככל שאנחנו לומדים את המוצר ואת קהל הצרכנים שלכם, אנחנו מתקרבים לנקודה בה אנחנו יכולים לבצע עבורכם רכש מדיה חד, מדוייק ונכון.
המטרה העליונה ברכש מדיה: לפגוש רק את הקהל הפוטנציאלי שלכם ולמנוע מבעדכם לשלם עבור חשיפה בפני קהל שאינו רלוונטי עבורכם.

אנחנו נעשה אתכם מפורסמים
חבילות משולבות עיתונות ורדיו, קמפיינים באינטרנט, טלוויזיה שילוט חוצות -
כל מדיה מביאה איתה נופך מיוחד לעולם הפרסום ומאפשרת לכם לבצע רכש מדיה נכון ומגוון יותר.
העברת מסר אחיד דרך מספר כלי מדיה שונים הפוגשים את קהל היעד בסיטואציות שונות,
מהווה דרך להעצים את המסר ולהטמיע אותו בתוך התודעה של הצרכן.

אנחנו בכוכבית המודעות מבצעים עבורכם רכש מדיה משולב, או יחידני, חבילות או רכישות חד פעמיות ודואגים שהפרסום אותו אתם מבצעים יביא אתכם אל המטרות המבוקשות.
אנו מבצעים רכש מדיה אחראי, מקצועי ויצירתי להנאת לקוחותינו ולהנעת המהלכים הפרסומיים שלהם.